Darmowa dostawa już od 450 zł

Pytania i odpowiedzi

 

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Nie. W tej chwili nie wysyłamy zamówień za granicę. Krajem dostawy naszych produktów jest na chwilę obecną tylko Polska.

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

Jakie formy płatności akceptujecie?
Odpowiedź: Akceptujemy płatności kartą kredytową, przelewem bankowym oraz płatności online za pomocą serwisów takich jak PayPal.

Jak długo trwa dostawa?
Standardowo wysyłka zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych. Możliwe są także opcje ekspresowej dostawy za dodatkową opłatą.

Czy oferujecie gwarancję na zakupione produkty?
Tak, na wszystkie nasze produkty obowiązuje gwarancja producenta. W razie problemów z zakupionym produktem zachęcamy do skorzystania z tej usługi.

Czy można negocjować ceny?
Nasze ceny są już bardzo konkurencyjne, ale zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które zadowoli klienta. Zachęcamy do kontaktu w przypadku większych zamówień lub zakupu hurtowego.

do góry

[#TITLE#]

[#TEXT#]

OK
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium